Kurs efektywnych technik sprzedaży i perswazji w telemarketingu

DLA KOGO KURS JEST PRZEZNACZONY?

Szkolenie przygotowuje Uczestnika/czkę pod względem praktycznym i teoretycznym z zakresu telemarketingu, a także umożliwia (w cenie kursu) uzyskanie kwalifikacji i certyfikatu pozwalających na wykonywanie zawodu.

JAKI JEST CZAS TRWANIA KURSU?

30 godzin

JAKI JEST TRYB KURSU?

Szkolenie może zostać przeprowadzone w trybach: stacjonarnym wieczorowym/dziennym; e-learningowym; hybrydowym (połączeniu trybu stacjonarnego i e-learningowego). Tryb kursu dostosowany jest do programu szkolenia i potrzeb Uczestnika.

SYLABUS

  • Podnoszenie jakości obsługi Klienta:
    • właściwa postawa i zasady w obsłudze Klienta – zagadnienia problematyczne,
    • zyski płynące z efektywnej obsługi.
  • Skuteczny telemarketing:
    • czynniki psychologiczne wpływające na decyzję zakupu – trafna identyfikacja potrzeb Klienta,
    • język korzyści,
    • budowa efektywnych prezentacji,
    • cechy i umiejętności skutecznego sprzedawcy.
  • Efektywna komunikacja:
    • proces komunikacji i jego cel,
    • fazy komunikacji,
    • elementy komunikacji w rozmowie telefonicznej (emisja głosu, tempo mówienia, dynamika wypowiedzi, ton i siła głosu, modulacja głosu, intonacja).
  • Struktura telefonicznej rozmowy sprzedażowej:
    • etapy telefonicznej rozmowy sprzedażowej,
    • tworzenie dobrego pierwszego wrażenia,
    • nawiązywanie kontaktu, badanie potrzeb i motywów zakupu Klienta,
    • przedstawienie oferty,
    • pokonywanie zastrzeżeń i obiekcji Klienta,
    • finalizacja sprzedaży.
  • Taktyki i techniki skutecznej sprzedaży:
    • rodzaje postaw sprzedawcy – cel rozmowy sprzedażowej,
    • świadoma argumentacja a rezygnacja,
    • łagodzenie zastrzeżeń Klienta,
    • budowanie zaufania rozmówcy,
    • najczęściej popełniane błędy w rozmowach sprzedażowych.
  • Pozyskiwanie informacji od rozmówcy:
    • identyfikowanie jawnych i ukrytych potrzeb Klienta,
    • profesjonalne zadawanie pytań,
    • zbieranie niezbędnych informacji i ich wykorzystywanie,
    • słuchanie bierne a aktywne, w tym: techniki aktywnego słuchania w budowaniu relacji z rozmówcą.

CZY PO UKOŃCZENIU KURSU MOŻNA UZYSKAĆ CERTYFIKAT? 

TAK

  • EVDC / EICE / ISQ / MEN
  • Egzamin: TAK (w zależności od rodzaju kursu / szkolenia)

LISTA DOSTĘPNYCH CERTYFIKATÓW KSZTAŁCENIA:

  • European Vocational Development Certification (EVDC)
  • European International Certification in Education (EICE)
  • Innovation Standard of Qualification (ISQ)

INSTYTUCJE REALIZUJĄCE PROGRAM KSZTAŁCENIA:

JAK MOGĘ ZAPISAĆ SIĘ NA SZKOLENIE?

ZOBACZ OPCJE SZKOLEŃ I KURSÓW REALIZOWANYCH ZDALNIE:

PROGRAM KSZTAŁCENIA REALIZOWANY PRZEZ:

TERMINY I WIĘCEJ INFORMACJI: TUTAJ